Podmínky poskytovatele služby Květa Brand
Poskytovatel: Bc. Květa Brand, DiS.
IČO: 73396613
Sídlo: Babina 13, 33101 Plasy
Kontakt: GSM: +420 773 500 444, e-mail: zakv@seznam.cz, datová schránka: aifm56b
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztah mezi poskytovatelem služby Květa Brand (dále jen „poskytovatel“) a fyzickými nebo právnickými osobami, které využívají její služby (dále jen „klient“).
- Předmět služeb
1.1 Poskytovatel nabízí osobní sezení a on-line služby v oblasti poradenská a konzultační činnost (celostní terapie a mentální koučink, psychosociální podpora), mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti (vzdělávací workshopy, semináře).
1.2 Tyto služby (celostní terapie a mentální koučink, psychosociální podpora) jsou poskytovány na základě individuální, předem sjednané a právně závazné smlouvy mezi klientem a poskytovatelem.
1.3 Poskytovatel není prodejcem zboží, ale poskytuje výhradně služby, jejichž rozsah je definován smlouvou mezi klientem a poskytovatelem.
1.4 Služby typu workshop, semináře jsou předem definovány jejich popisem a rozsahem v nabídce na webové stránce, nebo na sociálních sítích (událost na Facebook, plakát, text zaslaný na e-mail).
- Platba za služby
2.1 Ceny za služby jsou pevné a nesmluvní. Aktuální ceník je k dispozici na vyžádání a je uveden na webových stránkách.
2.2 Platby za on-line služby, vzdělávací worskhopy se provádějí předem, před zahájením poskytování služby, a to převodem na účet, nebo pomocí generovaného QR kódu pro platbu. Platba je splatná do 3 dnů od zaslání objednávky/rezervace workshopu, on-line služby.
2.3 Platby za fyzická sezení se hradí po jejich ukončení, pokud není dohodnuto jinak. Úhrada může být provedena v hotovosti, nebo pomocí generovaného QR kódu. Úvodní konzultace (první fyzické sezení) se hradí předem, před zahájením poskytování služby, a to převodem na účet, nebo pomocí generovaného QR kódu pro platbu.
2.4 K ceně za sezení jsou dále připočteny náklady za cestovné (v případě služeb poskytovaných mimo Plzeň) a za pronájem prostor (individuální prostor a přístup, podle požadavku klienta, předem určeno smluvně).
- Poskytování služeb
3.1 Služby jsou poskytovány v lokalitě Plzeň a okolí do 100 km, dále také v Praze.
3.2 Termíny sezení jsou sjednávány individuálně na základě vzájemné dohody mezi klientem a poskytovatelem.
- Storno podmínky
4.1 V případě zrušení domluveného sezení méně než 48 hodin před jeho začátkem je klient povinen uhradit 100 % z částky za sezení jako storno poplatek.
4.2 Při zrušení termínu s dostatečným předstihem (více než 48 hodin) nebude storno poplatek účtován.
4.3 Zrušení účasti na vzdělávacím workshopu/akci – uhrazená částka je nevratná v plné výši (lze využít náhradního účastníka).
4.4 Dárkové poukazy mají platnost 6 měsíců od data jejich vystavení. Po uplynutí automaticky propadají bez náhrady.
- Mlčenlivost a ochrana osobních údajů
5.1 Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích získaných v rámci poskytování služeb.
5.2 Veškeré osobní údaje klienta jsou zpracovávány v souladu s právními předpisy, zejména nařízením GDPR (nařízení (EU) 2016/679) o ochraně osobních údajů. Osobní údaje budou použity výhradně pro účely plnění smlouvy a nebudou poskytovány třetím stranám bez výslovného souhlasu klienta.
- Závěrečná ustanovení
6.1 Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 11. 2024.
6.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky. Změny budou oznámeny klientovi před vstupem nové verze podmínek v platnost.